Читателски дневник и списък за лятно четене след втори клас

Смятам, че изработването на читателски дневник е необходимост за показване на разбирането на прочетеното, и не само. Намирам го за интересно и полезно забавление и разнообразяване през лятната ваканция. За творчески процес. За начин за себеизразяване.

Затова, след втори клас, децата имаха свободата да решат как да изглежда читателският им дневник – вид тетрадка, украсяване на корицата й, свобода за цялостното му художествено оформление. На списъка с книжки най-отдолу, описах съвети и насоки за изработването му и няколко въпроса на които да отговорят.

Ето няколко от дневниците на най-постарилите се ученици, както и списък за лятно четене след втори клас:

IMG_20190919_152150

IMG_20190919_152200

IMG_20190919_152315

IMG_20190919_152251

IMG_20190919_152227

IMG_20190919_152326

IMG_20190919_152218

IMG_20190919_152210

IMG_20190919_152333

IMG_20190919_152342

IMG_20190919_152350

IMG_20190919_152405

IMG_20190919_152453

Списък за лятно четене и изучавани книги в трети клас